יום שני, 31 במאי 2010

הפתיחה: טוניס-שולחן

הרעיון לפתיחת הבלוג עלה לי בעת ששטפתי כלים, בדירתי הסטודנטיאלית הצנועה.
התחלתי לבשל, וחשוב להדגיש בצורה חובבנית, עם מעברי לעיר הגדולה. אל תל אביב הגעתי מעיר החופש אילת, הבועתית לא פחות, בה נולדתי וגדלתי במשך 23 שנים. הצורך לשרוד ולאכול, אילץ אותי להתחיל לבשל בעצמי. זאת בשילוב עם המסורת הנפלאה שחבריי ואני, הגולים האילתיים, יזמנו- ארוחת שישי, כל שבוע. מסורת שמחזיקה כבר כמעט שנתיים.
התאהבתי. מצאתי את עצמי נהנה מחומרי גלם טריים, מוקסם מהיכולת של מרכיבים שונים להתחבר ליצירה טעימה אחת ומעודד ממחמאות הסובבים אותי. קרדיט גדול יש לזקוף לטובתה של אימי, טבחית מהוללת ששמה נודע ברבים. כל יום שישי בצהריים, אני עומד במטבח עם הטלפון ביד, ומקבל ממנה הוראות מדויקות. אחרי שנה וחצי של טירונות אמיצה, בחג שבועות האחרון סוף סוף איחדנו כוחות. אמנם הייתי ממונה על עשירית מהארוחה, אבל הכבוד.. הכבוד.
יש לי רעיונות גדולים עבור הבלוג הזה. מעבר לעובדה שהוא ישמש לי מעין מחברת מתכונים אלקטרונית מצולמת, הוא יאפשר לי לשתף גולשים אחרים, ובתקווה גם לקבל המלצות, עצות ומתכונים חדשים מגולשים שונים. הרעיון המרכזי והבסיס של בלוג זה, הוא שיתופי פעולה: אני מקווה להצליח לארח פה חברים, ואולי גם גולשים, שיתרמו מכישרונם ויוסיפו גוונים. אורחת הכבוד תהיה כמובן אימי, ואולי אפילו סבתי המוכשרת.
אני לא מתיימר לבשל אוכל "גורמה". אני חושב שההגדרה המתאימה תהיה אוכל ביתי משודרג, בעיקר מנות עיקריות. אני מקווה שהאורחים השונים יוכלו להעשיר את הבלוג עם סוגים אחרים של מנות, כמו ראשונות ואחרונות. אשמח לקבל הערות, הארות והמלצות.

שיהיה בתאבון, אה?

תגובה 1:

  1. תתחדש!!!! אני אשמח להוסיף מתכונים נחמדים שלי בהמשך :-)

    השבמחק